Bijna vertrekken.... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Lia Bos - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken.... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Lia Bos - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken....

Door: lia Bos

Blijf op de hoogte en volg Lia

12 September 2013 | Nederland, Scheveningen

Hoi lieve mensen,

Jaja 23 september komt dichterbij, en mijn vertrek voor een mooie yoga reis dus ook. Na mijn knallende verjaardag en het inpakken van al mijn spullen ben ik naar Scheveningen gegaan. Waar ik tot nu toe nog steeds vertoef.

Er staat nog een super leuk en gezellig Chica weekend voor de deur en dan weer langzaam naar Helmond. Nog een aantal lieve vriendinnen zien en natuurlijk nog eventjes lekker bij Pappie en Mammie zijn. Ook Stijn en Sofie nog even flink knuffelen want die mis ik nu al....

Wat is mijn plan en mijn planning:
-Vertrek 23 september naar Bangkok Thailand. Wat ik dan ga doen weet ik nog niet....heb meerdere opties...

-27 oktober tm 24 begint mijn yoga opleiding in Thailand Koh Samui bij Vikasa Yoga ( http://www.evolutionofyoga.com )

- daarna??? ....Ik wil graag naar Maleisie en vervolgens naar Bali (Indonesie) maar ik zit met visums..en visum aanvragen dus dat ga ik op mijn reis beslissen. Tevens wil ik Tim en Tegan nog zien en dus hoop ik een leuk ticket te vinden naar Darwin (Australie) of dat ik hun misschien wel zie in Bali....

- 17 februari 2014 vlieg ik van Kuala Lumpur naar Delhi India om daar hopelijk mijn ATTC (Advanced Teacher Training Course) te behalen, vervolg opleiding die ik gedaan heb in de Bahamas (http://www.sivananda.eu/en/yoga-teacher-training-in-india.html)

- 30 maart 2013 vlieg ik weer naar Nederland!!!

Weinig gepland maar wel veel ideeen en plaatsen waar ik naar toe wil, wel allemaal yoga gerelateerd. Ik hoop zoveel mogelijk ervaring op te doen met lesgeven, lessen volgen en bijscholing.

Het aftellen is begonnen! Via de blog houd ik jullie op de hoogte,

Namaste
x Lia

• 12 September 2013 - 13:20

Flip:

Hey Lia, kriebelt het weer!
    Ik wens je heeeeeeeel veeeeeeeel plezier, waar je ook bent!
    Als je terug bent kom ik nog een keer een yoga les volgen bij je, dat was keileuk. (Als je dan nog kent,als superyogi)
    Ik blijf je volgen op de site.
    Pas goed op jezelf, maar dat hoef ik jou niet te vertellen. ;-)
    Goeie reis en we zien mekaar!!!
    Gr Flip xxx

• 12 September 2013 - 13:35

Wendy T.:

Hey meis
    Heel veel plezier in je avonturen.
    Goede reis.
    En, pas goed op jezelf!

Dikke X

ps. Mocht je, voor je aan je reis begint, nog ergens een plekje vrij hebben...

• 12 September 2013 - 14:03

Sabine:

Heel veel plezier, goede reis! En be safe!!!
    Hoop veel van je te lezen en elkaar daarna weer snel te zien bij een of andere "reunie"

• 12 September 2013 - 15:55

Esther Janwarin :

Lieve Lia,

ik vind het zoooo leuk jou te kennen, ben trots op wie je nu bent Lia <3.
    Echt SUPER!!!!!
    Ik wens je heel veel plezier en houd je blog en daarmee jou dus :D zeker in de gaten
    Liefs Esther

• 12 September 2013 - 15:56

Leanne:

Onwijs gaaf Lia! Geniet ervan!! Ik ga je volgen, leuk!

• 12 September 2013 - 16:00

Frits:

Heel veel plezier vast en we spreken elkaar vast nog voor die tijd :-)

• 12 September 2013 - 16:23

René:

Hi Lia,

Good luck en veel suc6 met de studie!

René Patricia Floor

• 12 September 2013 - 16:46

Marianne De Wit :

Hoi Lia

Heel veel plannen ,ik hoop dat ze allemaal uitkomen.
    Ik wens je een hele goed reis ,veel plezier en pas goed op jezelf
    Ik ga je volgen.

Xx Marianne

• 12 September 2013 - 17:13

Mirella:

hey wijffie,
    jaaaaa chica weekend voor de deur en dus extra speciaal omdat we je zo lang moeten missen!
    Alvast super veel plezier en geluk!
    en misschien..... komen Ron en ik je nog ergens tegen!
    dikke kus

• 12 September 2013 - 21:18

Peter Janssen:

Ha Lia,
    Weer op avonturierspad...geweldig....dingen doen waar je blij van wordt.!
    Ik ga je volgen, en als je terug bent wil ik toch ook eens naar die yogales van jou.
    Groeten, Peter

• 12 September 2013 - 22:03

Gerrie Kirkels:

he lia

ga je ons weer verlaten? wij weten dat het bij jou weer gaat kriebelen wij wensen jou heel
    veel reisplezier en veel geluk op je grote avontuur en als je weer terug bent horen we graag
    jou verhalen hou ons op de hoogte en kom gezond weer terug!!!
    liefs henry en gerrie.

• 16 September 2013 - 08:32

Papa Ruud:

Hoi dochter, ik volg je ook via dit kanaal, maak er een fijne rustige reis van en geniet, succes op de cursussen etc. xxx

• 17 September 2013 - 11:33

Suzan Van Rooij:

Hoi Lia,
    Heel veel plezier en succes met je reis en de opleidingen.
    Je wordt zeker gemist door onze leerlingen.
    Veel groetjes,
    Suzan

• 23 September 2013 - 11:57

Chantalle Sliwa:

Heee Lia,
    Het is bijna zover! Spannend zeg, maar ik word niet echt zen van je programma...wauw!
    Hopelijk jij wel. You go girl!
    Groetjes,
    Chantalle

Suzanne:

Zo, avontuur is vandaag begonnen. Ook ik ga natuurlijk alles bijhouden hier op de site. Fijn dat je jezelf in deze landen zo goed kunt ontwikkelen als yogalerares!! Twee vliegen in een klap zou ik zeggen. Nogmaals een hele goede reis en gelukkig houden we contact via de computer en telefoon. Dikke kus

• 23 September 2013 - 18:46

• 23 September 2013 - 18:46

• 24 September 2013 - 18:13

Suzanne:

Oepssss 1 keer was ook wel voldoende geweest!! Hihi dacht dat hij de klik niet goed had gepakt daarom kijk ik nu nog een keer. Zie nu dat het is gelukt....li kan je die andere 5 nog verwijderen????

• 24 September 2013 - 20:14

Geria:

Ik dacht je eerste berichtje vanuit BKK zal er al wel opstaan ;-)
    Ik houd de site in de gaten. Have fun!