Lia's history.... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lia Bos - WaarBenJij.nu Lia's history.... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lia Bos - WaarBenJij.nu

Lia's history....

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

25 Juni 2007 | Nederland, Helmond

Nederland
Landkaart »


HEY!!! LEUK DAT JE ER BENT....

Jeetje zeg als ik mijn history update kan ik het zelf bijna niet geloven waar ik allemaal geweest ben. Jammer is dat veel van mijn blogs verloren zijn gegaan...Ik en computers grrr

Eventjes vooraf, mijn reiservaringen:

*Bosnië 6 maanden voor mijn werk (militaire uitzending SFOR 10) mei-nov 2001

* Mexico 4wkn Jan 2002

* Thailand 4 wkn Sept 2002

* Ghana 4 wkn Okt 2003

* Tenerife 2 wkn Jul 2004

* Wereldreis 10 mdn Jan-Sept 2005
(Hong-Kong, Vietnam, Cambodja,
Thailand,Singapore, Australie, Nieuw-
Zeeland, Tahiti, Chili, Argentinie'

* Kenia & Tanzania 4 wkn Jul 2006

* Laos 5 wkn juli 2007

* China 5 wkn nov 2008

* Thailand 4 wkn jan 2009

* Nieuw Zeeland 7 9 wkn dec 2010/feb 2011

* Hongarije / Kroatië / Bosnië / Montenegro sep 2011

* New York / Bahama's nov 2012-jan 2013

* Thailand, Bali, Maleisië, Australië sep 2013-mrt 2014

*New York apr 2014

* Oostenrijk skiën apr 2014

*Zomer in Portugal 4 mdn juni- sept 2014
winter Oostenrijk, Bad Gastein dec 2014- apr 2015

*Thuis gebleven! LiaYoga oprichten 2015

* Oostenrijk, Solden skiën mrt 2016

*Portugal 2 juni 2016 VERTREK!




Ik hou jullie graag op de hoogte, jullie mij ook....

tot mails info@liayoga.nl

ook op mijn website staat genoeg info over waar ik allemaal uithang www.liayoga.nl


Liefs Lia

  • 11 Juli 2007 - 07:31

    San:

    Hey vrouwke!

    Een hele hele hele fijne reis!
    Geniet er maar lekker van!

    Tot ergens in augustus!

    Dikke kus San

  • 11 Juli 2007 - 08:24

    Miertje:

    Hey meis,ik ga je alvast heel erg veel plezier wensen!!!Doe voorzichtig en geniet er lekker van!hou van jou!dikke kus Mirel

  • 11 Juli 2007 - 08:57

    Pikkie:

    he pik,
    wat zal ik je gaan missen.....
    Ik wens je veel plezier met je kersverse reispartner en wens je weer een super tijd toe en niets breken of verzwikken want we moeten nog helemaal naar Duitsland krikken......
    Veel liefs van je pikkie

  • 11 Juli 2007 - 11:33

    O(pa) Ruud:

    Onze verwachting komt weer uit,in Laos en Cambodja zit onze spruit, veel plezier en kijk goed uit, dan nog wat fietsen (de Pikkie's) in germany, wat er dan weer komt dat weet je bij haar nie!!!


  • 11 Juli 2007 - 13:10

    Liaaa Ahaaa:

    Whaaaaaaa, je hebt me al veel mooie landen gezien de afgelopen jaren!! Ik wens je voor deze reis, een bijzondere tijd met veel plezier en dat je lieve mensen mag ontmoeten!!

    Have a safe trip

    Audrey Donders

  • 11 Juli 2007 - 13:52

    Linda:

    Hee Lia!

    Heel veel plezier, maar dat zal zker wel lukken. Doe voorzichtig! Je site staat bij mijn favorieten, dus nu zijn de rollen omgedraaid. Ik ga je zeker volgen!

    xx

  • 11 Juli 2007 - 19:00

    Harm,Jolanda,Anouk:

    Hoi Lia,

    Leuk om te horen dat je weer lekker op vakantie gaat. Hopelijk gaat het goed met je!! Met ons alle drie gaat het uitstekend.

    Geniet ervan.

    Groeten,
    Harm, Jolanda en Anouk

  • 12 Juli 2007 - 11:02

    Cynthia:

    Veel plezier!!!

  • 12 Juli 2007 - 12:26

    Karin Vd Braak:

    hoi lia ik wilde je een hele goede reis toewensen!!!!geniet er lekker van!!!

    groetjes kaat

  • 12 Juli 2007 - 16:51

    Sharon:

    Ha meissie,

    Je bent echt een levensgenieter, groot gelijk. Wij hebben nu ons kleine wonder britt, super leuk maar ook super wennen, je leventje is totaal anders.

    Dus geniet nog van het vrije leventje en veeeeeeel plezier en geluk gewenst!!!

    Ik zal regelmatig op je site kijken.

    Groetjes
    Erwin en Sharon
    Dikke kus van Britt (foto's staan op hyves)

  • 12 Juli 2007 - 19:03

    Gonny:

    Ha, je bent ook een echte reismiep. !!
    Groot gelijk, dus geniet er maar weer van en zullen regelmatig je site bezoeken.
    Groetjes en veel plezier !!!!

    Gonny xx

  • 13 Juli 2007 - 06:27

    Wilma En Ed:

    Hoi Lia
    Ja ja je zoveelste reis gaat weer beginnen.Wij wensen je veel plezier.Als wij terug zijn van vakantie zullen we je verslagen zeker nog eens lezen.
    Lia geniet er van en met Nathalie komt alles goed.Hij of zij heeft nog even geen zin in!!!!!!!!
    We wachten vol spanning af.
    Groetjes en knuffel van ons

  • 13 Juli 2007 - 07:35

    Sabine:

    Meissie,

    Veel plezier, geniet ervan en tot ergens in september (na onze oefening)

    Doe voorzichtig enne...ik hou je in de gaten!!!!
    Groetjes Sabine

  • 13 Juli 2007 - 07:42

    Wendy:

    Ha meissie,

    hoop dat je een super vakantie hebt. Ga vaak op je site kijken. We hebben contact.

    heel veel liefs

    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxx

  • 13 Juli 2007 - 09:50

    Fam Verwijlen:

    Hoi Lia !

    Vanuit spanje zien we dat je weer op vakantie gaat!
    Wij wensen jou een hele fijne vakantie !
    Geniet er maar lekker van !

    We zien je snel weer een keer !

    Groeten van uit Spanje !

  • 13 Juli 2007 - 11:58

    Nathalie:

    Hee Lia

    Fijne vakantie geniet er lekker van
    en als er iets is hoor je het meteen !
    Liefs Roel, Stijn en Nathalie

  • 13 Juli 2007 - 12:09

    Geria En Ron:

    Hee meissie,
    Heel veel plezier en goed op jezelf passen!
    xx

  • 13 Juli 2007 - 21:33

    Kelly:

    he prei. ben je al weg dan?? hou me dan maar op de hoogte van wat je allemaal meemaakt. kan nooit zo spannend zijn als wat ik met justin heb meegemaakt.....hihi. veel plezier en we houden kontakt. xxx

  • 14 Juli 2007 - 10:00

    Mam:

    Nou,Lia veel plezier Kijk goed uit, en denk aan je voet .
    En drink op tijd een lekker local beer proost.

  • 14 Juli 2007 - 11:05

    Sytze:

    Hey, geniet je al van de nieuwe omgeving, al nieuwe dingen gedaan/geprobeerd. Sytze

  • 14 Juli 2007 - 11:19

    Paul:

    Hey Lia,

    Ik wens je veel plezier en geniet ervan.
    Tot over een paar weken.

    Groetjes Paul

  • 14 Juli 2007 - 23:38

    Donja:

    Heeej tof hee!!!!!! Dat je er weer op uit trekt!!!! En je hebt helemaal gelijk!!!

    Geniet maar dat doe jij zeker!!!!!!

    Dikke kus Donja vanuit Mallorca ; )

  • 15 Juli 2007 - 14:43

    Mirel:

    ik was weer eens te laat met bellen hihi zal is niet zo zijn,maar je weet het he ik denk altijd aan je!
    xxx

  • 15 Juli 2007 - 14:45

    Karin Ottevanger:

    he lia,

    waar hang je uit op het moment?
    kreeg net deze site van mirella.
    leuk gedaan hoor.
    maar eh gaan we elkaar nog tegen komen per ongeluk of?....

    groetjes en geniet er van ik zal af en toe nog eens ff checken hier doei

  • 15 Juli 2007 - 15:19

    JP:

    Lia, je ligt vast al ergens op een strandje...rust lekker uit, geniet en kom heel terug.
    CU
    JP

  • 15 Juli 2007 - 18:55

    Chris:

    een hele fijne vakantie en zorg dat je heel terug komt zodat we weer kunnen gaan stappen.geniet ervan groeten chris

  • 19 Juli 2007 - 13:36

    Martin:

    Hoi Lia

    Ik hoop dat je het naar je zin hebt, maar jou kennende zal dat wel lukken. Ten eerste gefeliciteerd tante Lia en ten tweede heb ik gisteren op mijn verjaardag een leuk cadeau van het commando gekregen en wel mijn vierde streep. tof he Het is wel effe wennen aan de stilte op ons kantoor zonder de AD/HD tjes maar dat overleef ik ook wel.
    Verder wens ik jou nog een heel prettige vakantie en we zien elkaar


    Groetjes Martin

  • 28 Oktober 2013 - 07:45

    Jeroen:

    Hey Lia, be inspired! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Lia

Hoi mensen, Deze site is voor mijn komende reisjes... dus veel leesplezier en zoals altijd het gastenboek is erg leuk...dus ga ervoor en laat een berichtje achter. En zou je nog eens mijn vorige reizen willen beleven...: Heel veel leesplezier, Dikke x Lia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 29035

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 30 Maart 2014

Yoga trip 23 september 2013-30 maart 2014

01 September 2011 - 01 Februari 2012

Kroatië Bosnië Montenegro

03 Oktober 2008 - 08 November 2008

China Here we come!!!

15 Juli 2007 - 15 Augustus 2007

Laos (en een beetje Thailand natuurlijk...)

03 Januari 2002 - 20 November 2005

Geschiedenis: Wereldreis en more..

02 Juni 2016 - 30 November -0001

Portugal

Landen bezocht: